Medina Tikveša-učenica generacije
Objavljeno: 12. jun 2020. | Pogledano: 266 puta

Kao đak generacije mogu reći da je ova titula samo nagrada za sav uloženi napor, te da biti đak generacije nipošto nije cilj kojem moramo težiti, već je cilj napredovati i ustrajavati na putu da budemo uspješni i zadovoljni.


Drugu gimnaziju Mostar sam upisala u nadi da ću upravo tu steći kvalitetno obrazovanje i dobre prijatelje. Svakim danom sam bila sve ubjeđenija da nisam pogriješila. Bilo je lijepo provesti četiri godine kao učenik ove škole, iako to ne znači da je bilo lahko. Usponi i padovi prate svakoga ko odluči da korača naprijed putem znanja, a upornost i strpljenje su uvijek prijeko potrebni kako bi taj put bio lakši i ljepši.
Uvjerila sam se da ova škola pruža svima šansu da pronađu ono što ih zanima i da kroz razne sekcije, dodatne nastave i sl. razvijaju svoju ljubav prema nauci, sportu, ili umjetnosti u motivirajućem okruženju.
Kroz srednjoškolsko obrazovanje imala sam priliku da učestvujem u brojnim školskim takmičenjima iz matematike, fizike, hemije, engleskog i bosanskog jezika itd., ali i na kantonalnim, pa čak i takmičenjima federalnog nivoa. Svako takmičenje za mene je predstavljalo novi izazov i uzbudljiv način da otkrijem koliko sam zapravo usvojila znanje iz određenih oblasti, te podsticaj da malo po malo pomjeram granice svog znanja.
Kao đak generacije mogu reći da je ova titula samo nagrada za sav uloženi napor, te da biti đak generacije nipošto nije cilj kojem moramo težiti, već je cilj napredovati i ustrajavati na putu da budemo uspješni i zadovoljni.
Srednju školu zajedno sa svim izazovima, problemima, uspjesima i iskustvima treba doživljavati kao pripremu za ono što nas čeka poslije, te shvatiti to kao izuzetnu priliku da postanemo što bolji i spremniji za život. Četiri godine srednje škole su vrlo kratak period u kojem se mnogo stvari odvija. Jedna od njih je naše odrastanje i formiranje u zrele ličnosti. Zbog toga je važno da se taj kratki period iskoristi na najbolji mogući način, a to se postiže odgovornošću prema obavezama, a zatim i učestvovanjem u drugim aktivnostima koje nas raduju.
Treba znati da za svaki naš uloženi trud da nešto novo naučimo i savladamo slijedi nagrada, nekad u vidu ocjene, diplome, ili pohvale, a mnogo češće u vidu unutrašnjeg zadovoljstva jer smo bogatiji u pogledu znanja.
Veliku ulogu u širenju znanja imali su, naravno, profesori ove škole, koji su nas na najbolji način podučavali i nesebično dijelili svoje znanje, iskustva i savjete sa nama. Na njihovom cjelokupnom trudu i podršci uvijek ću im biti beskrajno zahvalna. Nadam se da će i naredne generacije znati prepoznati njihovo zalaganje, i truditi se da učine svoje profesore ponosnima i pokažu da njihovo nastojanje da nas učine boljim ljudima nije uzaludno!
Medina Tikveša IV4